جعفرپور گفت: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام ابتلا مسئولان به این ویروس باعث شده است که مردم به شدت معترض شوند که چرا مسئولان به تست تشخیص بیماری دسترسی داشته اند و سریع بیماری شان تشخیص داده شده است اما مردم عادی برای دادن تست با مشکلات عدیده و کمبود مواجه هستند.
کد خبر: ۸۲۸۵۷۷
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۴ 04 March 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان:جمشید جعفرپور با اشاره به توئیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در انتقاد از اعلام خبر ابتلا برخی مسئولان به کرونا گفت: اینکه مسئولان ،مدیران ،نمایندگان مجلس و افرادی که در خط مقدم مبارزه علیه بیماری کرونا هستند اعلام کنند که ما به بیماری کرونا مبتلا شده ایم شاید پیام خوبی به جامعه نداشته باشد و باعث ایجاد اضطراب و یاس در جامعه شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اعلام ابتلا مسئولان به این ویروس باعث شده است که مردم به شدت معترض شوند که چرا مسئولان به تست تشخیص بیماری دسترسی داشته اند و سریع بیماری شان تشخیص داده شده است اما مردم عادی برای دادن تست با مشکلات عدیده و کمبود مواجه هستند.

 

وی گفت: اعلام این مسئله نفعی به حال مردم و جامعه ندارد و اثر خوبی نیز نخواهد داشت.

 

جعفرپور خاطر نشان کرد: البته شاید نیت و هدف مسئولان و برخی نمایندگان مجلس از اعلام مثبت بودن تست کرونایشان این بوده است که بخواهند این دلگرمی را به مردم بدهند که همه چه مسئول و چه غیر مسئول در معرض خطر ابتلا به این بیماری هستند و بهتر است که مردم دچار نگرانی نشوند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند.

 

نماینده مردم لارستان در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: امیدواریم هرچه سریعتر کشور ما از این مرحله سخت با کمک و همیاری مردم و مسئولان عبور کند.

 

گفتنی است وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز گذشته در توئیتی ‏خطاب به مسئولانی که خبر ابتلا خود به بیماری کرونا را منتشر کرده بودند نوشت: دغدغه مردم، کروناگرفتکی من و شما نیست. ‏خودبزرگ‌بینی را کنار بگذاریم./

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار